Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Inleda båtsäsongen?

Publicerad 2015-02-23 19:50:40 i Vardag,

Alltså. Är det är bara måndag och fredag nuförtiden? Med det här tempot är nog inte våren långt borta *ihihi*. Vissa har ju sportlov denna vecka. Jag är dock inte en av dom lyckliga, jag jobbar nämligen varrrrje dag måndag till lördag denna vecka. Såatteee.. Jag ser väldigt mycket fram emot söndag, om man säger så. 
 
Jag har svår sommarbstinens just nu. Det känns som om det inte varit sommar på sju år, minst. Jag saknar verkligen mina dagar på Skräddargrund, endast i sällskap av en bok. Eller alla ljuvliga dagar vi varit på båtfärd. Den här bilden(↓) är fotad från fiskarstranden den 27 januari. Det är nog någon tankspridd stackare som har glömt att avsluta båtsäsongen, eller kanske är det någon som smygstartat? Jag förstår dom verkligen, det skulle kunna varit jag. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv