Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Sommar

Publicerad 2013-05-28 15:29:00 i Vardag,

Woah! Jag har gått omkring och yrat i en oändligt tjock dimma hela vintern och varken vetat ut eller in. I våras fick jag mitt liv tillbaka och nu känns det verkligen som att jag lever igen, för första gången på en väääldigt lång tid. Det är fortfarande mycket i mitt huvud, men av någon anledning känns allting så himla mycket lättare. Livet leker, kan jag säga utan att överdriva. Sommarvärmen tycks ha hittat oss redan och jag hoppas den är här för att stanna. För övrigt kan jag ju säga att jag gett jobbet till sjöss en ärlig chans. Jag har varit på inskolning ombord på M/s Galaxy förra veckan, och stormtrivdes verkligen. Hoppas på mycket jobb ombord i sommar, och däremellan lite ledig tid med bra väder, långa sommarnätter och fint sällskap. Bring it on! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2013-05-29 09:24:48

Jee!! Aamos favorit!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv