Sara Möller

Kontakt: [email protected]

I'm just too busy being busy

Publicerad 2013-03-11 21:46:00 i Vardag,

Jag håller på att drunkna i att-göra-listor. Och helst av allt så skulle dygnet få förlängas till sisådär 30 h om jag ska hinna med allt. Men på siståne då.. För att nämna några saker så har jag gått från mörkblond tillbaka till mitt vanliga jag; ljusblond. Känner mig som mig själv igen! Ja, och så har jag ju fått en försenad julklapp innehållande ett gellacks-kit. Så det har jag lekt mycket med hittills, både på mig själv och andra. Jag befinner mig nu i skolan 4 dagar i veckan, vilket är ovanligt mycket. Men detta gör jag för att bli färdig med min utbildning ASAP. Efter den sista maj (dvs efter två yrkesprov, diverse uppgifter och ett lärdomsprov, aka slutarbete) har jag "enbart" 444 h praktik att samla på mig och så är jag plötsligt utbildad frisör. Men det blir mycket slit innan jag är där, men det ska nog gå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv