Sara Möller

Kontakt: [email protected]

“Decorate your home. It gives the illusion that your life is more interesting than it really is.” - Charles M. Schulz

Publicerad 2013-06-25 15:54:43 i Vardag,

 
När jag inte slösurfar på bröllopsbloggar och sparar diverse bröllopsbilder till min inspirationsmapp (nej, ni kan va lugna, jag har inte tänkt gå och gifta mig inom den närmsta framtiden, men ett framtida yrke som bröllopskoordinator är fortfarande vad jag strävar efter. Slut på parentes) så slösurfar jag inredning. Mycket. Jag har på den senaste tiden byggt upp ett stoooort intresse för just inredning.
 
Jag längtar efter en flytt extra mycket nu. Det blev ingen flytt i våras, som det var tänkt. Men jag är fortfarande på jakt efter en lägenhet (så om du råkar veta av något förmånligt och fräscht boende i Vasa, call me!!), och ser väldigt mycket framemot den dagen när jag får flytta och inreda precis som jag vill. Det fina är, tycker jag, att man inte behöver lägga ner en hel förmögenhet på inredning om man inte vill. Man kan göra det snyggt ändå, bara man har lite fantasi!
 
Jag är väldigt mycket för vitt. Vitt vitt vitt. Missförstå mig inte nu, BARA vitt kan ju lätt bli rätt stelt och kännas sterilt, men det roliga är att det är så lätt att leka med fina accentfärger mot vitt, och få värsta wow-effekten. Mitt framtida boende får gärna påminna om bilderna ovan. Hyr man bostad blir det direkt svårare, med tanke på att tjaaa, väggarna, golvet och taket är ju som det är (om man inte får för sig att renovera lite), men med en simpel bas är det inte särskilt svårt att göra det personligt med små roliga detaljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv