Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Ole Henriksen

Publicerad 2013-01-16 21:45:00 i Införskaffat,

 
Idag var vår klass på studiebesök från skolan. Ställena vi besökte var Carpelan Cosmetics, samt Vaasa Day Spa. Det som tilltalade mig mest var nog Carpelan Cosmetics. Carpelan Cosmetics är ett företag som importerar kosmetika samt skönhetsprodukter av diverse märken. Jag dog och kom till skönhetsproduktshimlen kändes det som. Fick försöka behärska mig en aning i havet av produkter. Fastnade främst för Philip B och Ole Henriksen. Jag fick med mig Ole Henriksen apricot cleansing lotion som ni ser på bilden ovan, samt ett nagellack av märket Essie. Och även ett par samples av Philip B. Nöjd tjej!
 
Ole Henriksen produkterna är något jag hört mycket bra om, men aldrig prövat. De är fruktansvärt dyra, men de flesta påstår att det är värt det. Så nu ska här bytas hudvårdsprodukter, tänkte jag. Min vinterhy är en katastrof, och jag har säkert en hel del att skylla på ansiktsrengöringen jag använder för tillfället (billigt skräp från Garnier Nordic Essentials). Googlade runt lite och hittade ett helt kit, för en rätt så billig peng, innehållande produkterna african red tea foaming cleanser, truth serum collagen booster, invigorating night gel, sheer transformation och power peel. Tjoho! Nu väntar jag bara att de ska landa i postlådan.
 
Jag har på känn att min hy kommer att tacka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv