Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Villaweekend genom Instagram

Publicerad 2013-02-18 21:59:00 i Vardag,

 

 
Åh herre, så grymt roligt vi hade i helgen! Bilderna tänker jag inte ge mer ingående beskrivning kring (men de är tattade från våra instagramkonton). Vi har spelat alias, vunnit i alias, dansat tryckare till celine dion, sovit för lite, druckit minttukakao, mojsat, skrattat oss blåa i ansiktet, spelat twister, ätit god mat, partajjat i mjukiskläder och haft det allmänt gött i goda vännes sällskap ^^ Bäst på fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv