Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Dear monday,

Publicerad 2012-09-24 22:55:00 i Vardag,

I want to break up. I am seeing Tuesday and dreaming about Friday.
Sorry. It’s not me, it’s you.
 
__________________________________________________________________
 
 
Pissdag rent ut sagt. Mitt humör har verkligen inte varit på topp, och det märktes nog när jag argt stod och rullade permanentspolar på ett dockhuvud i skolan idag (tur att vi inte hade så många kunder i salongen). Men jag blir så himla trött på denhär evighetslånga processen med besök till skolhälsovårdaren, läkartider, samtal och blodprover hit och dit.. Jag blir ju knäpp! Det är uppenbarligen något som är på tok, men ingen vet vad, eller varför. Kan ju passa på att be om ursäkt till alla som jag låtit mitt pissiga humör gå ut över idag. Förlåt!
 
Åh, jag tänker ofta på Spanien (så ofta så det snart är hälsoskadligt). När jag tänker på Spanien kniper det till i magen, riktigt ordentligt. Helvete vad jag saknar det stället, dom människorna, den miljön. Det, allt. Du.. Så när jag står där på jobbet om dagarna när jag har klämt fingrarna i kassan, eller dammsuger golvet på alla höstlöv som flugit in i samband med kunderna så har jag svårt att tänka mig att jag för tre månader sedan stod och blandade drinkar med världens bästa människor och livet bara var regnbågar, sockervadd och ballonger.. Känns orättvist nu.
 
Jag vill bort härifrån fort som satan. Jag och Nicolina har planer på att fly någonstans i vinter. Fly från snön, kylan, mörkret, slasket och hela vinterhelvetet. Längtar jag? Ja.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv