Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Höstlov

Publicerad 2012-10-21 22:37:00 i Vardag,

Woah! Höstlov hela veckan. Jag har jobbat några dagar, vilket synnerligen behövs.. Börjar känna mig fattig :D Utöver det har jag verkligen försökt ta vara på min lediga tid, och så är ju min Fanny hemma från SWE, så då vill man ju såklart hinna umgås så mycket som möjligt. Öumh, jag har blandat ihop dagarna lite. Men i onsdags spelade vi (jag, elin och natalie) alfapet sent in på natten. På torsdag blev det en trip in till stan för att skaffa diverse förnödenheter. Jag kom hem med ett par skor, ett par grymt fina sådana. På kvällen joinade Fanny oss, och vi drack te samt klippte raklugg på min lillasyster. I fredags var det premiären av Paranormal Activity 4 på bio, jag for i sällskap av Elin, Natalie, Fanny och Jessica. Svinigt hemsk var den filmen, men jag överlevde.
 
Vaknade upp till minusgrader på lördag. Fy och blä, vintern äro kommen. Jag jobbade visserligen hela lördagen, så jag led inte så mycket av kylan. När jag slutade vid 20:30 var det bara att byta kläder, göra ett försök i att förinta fritöslukten (som i sedvanlig ordning grott in i mitt hår) och sen dra vidare till stan. Trots att jag inte alls hade planer på att besöka krogen denna helg slutade det så iallafall. Det blev förfest hemma hos Joanna, och sen promenixade vi till ollis. Men kul kväll, så jag klagar verkligen inte :)
 
Jag kom mig i säng halv 8 imårse. HALV ÅTTA. Vaknade vid 12 och gick och la mig på soffan. Så småningom återuppstod även Elin och sen också Natalie. Vi bestämde att söndagen skulle vi spendera tillsammans; ha morkkis, titta film, äta choklad och söndagsmojsa. Fanny joinade också. Det är alltid bättre att ha söndagsångest tillsammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv