Sara Möller

Kontakt: [email protected]

“Women need food, water, and compliments. That's right. And an occasional pair of shoes.”

Publicerad 2012-11-14 22:14:00 i Införskaffat,

Har liksom lite glömt att visa ett par dödsfina skor jag fick av syster för över en månad sen. Fick dem i utbyte mot en hårklippning. Fina affärer tycker jag! Jag har inte hunnit använda dom jättemånga gånger ännu eftersom jag är lite rädd att bryta benen av mig när jag blivit så van att alltid gå med kilklackar. Men jag har på känn att dom kommer få hänga med på ett antal utekvällar i vinter. Love them!
 
_______________________
 
Sen har jag råkat införskaffa ett par skor från H&M också. Dödligt sköna att gå i måste jag bara påpeka! Och de 30 pix jag fick ge för dom var det alldeles jätte värt ^^ Jag tvekade lite först, men numera ångrar jag det inte en sekund (tack till Elin och Natalie för att dom övertalade mig att jag behövde skoparet). De ser helt ok ut på bilden, men är dööösnygga i verkligheten! Passar utmärkt som vardagsskor.
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K01%2003932%2017000%2090%200827%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv