Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Jobbiga i-landsproblem

Publicerad 2012-11-28 23:36:00 i Vardag,

  1. Man går till H&M för att köpa nya underkläder. Kan inte för något i världen hitta en storlek som passar. HUR FAN GÖR MAN? Man går ut ur butiken utan inköp.
  2. Vanligtvis badar man i småmynt. De ligger precis överallt. I väskan, i fickorna, i bilen och i lådor osv.. Men när man ska använda dem till parkeringspengar, ja, då är de försvunna. Jävligt mystiskt det där.
  3. Man har så mycket att göra att man inte hinner blogga!!!!!
  4. Det eviga dilemmat vad man ska ha för nyårsklänning. (Så i år startade jag jakten i september. Fann min kärlek igår)
  5. Man vet inte vilken storlek man ska beställa på nyårsklänningen.
  6. Paniken som uppstår när man försöker beställa efter sin nyårsklänning men bankkortet blir nekat.
 
Aja, nog klagat. Jag kan ju iallafall meddela att pappa var gullig och lånade ut sitt bankkort så jag fick beställt min nyårsklänning ^^ Glad tjej! Den är jÄÄääVLigt fin. (Hoppas bara att jag valde rätt storlek nu, för jag dör om den är för stor.) I'm gonna be drop-dead gorgeous. Problem solved!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv