Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Torsdagen

Publicerad 2012-02-09 22:41:18 i Frisörrelaterat,


Har spenderat dagen med dessa tre. Jag vet, jag vet, killens skägg behöver verkligen om omgång med saxen, men stackaren får nog dras med lejonmanen ett tag till, eftersom vi inte får röra det förrän typ nästa år?! Sådär i övrigt så har jag inte gjort något speciellt. Imorgon blir det både skola och jobb så det börjar vara dags att lägga sig nu. Tänkte bara kika nyaste gossip girl först. Nati!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-02-13 14:20:12

Hejsan! Jag undrar om du som studerar till frisör råkar veta om det börjar någon frisörvuxenutbildning i höst? Jag blir student nu i vår och skulle så gärna vilja söka dit :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv