Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Onsdag

Publicerad 2012-02-29 17:53:08 i Vardag,


Hejdäär! Sitter som bäst i sängen, som för övrigt är ganska tom eftersom jag slängde ut allt på balkongen när jag städade. Japp, ni hörde rätt! Idag har jag städat mitt rum. Eftersom jag i brist på tid inte hunnit städa det ordentligt sen typ.. Jul (?) så var det nog så dags nu. Visserligen har jag aldrig särskilt råddigt, eftersom jag vantrivs i stök. Men dammigt var det, och för att inte tala om klädhögen som uppenbarat sig.

I övrigt då? Jag är ledig idag, och imorgon också för den delen. Och så är jag svinhungrig men antibiotikan jag knaprar i mig gör att jag mår illa. Konstant!

Idag har jag rakt hår och grön ögon-makeup (det kan man skymta på översta bilden). Jag brukar inte köra på grönt alltför ofta, men jag håller fortfarande på att utforska min viva la diva-palett. Så förbannat roligt!

Kommentarer

Postat av: mell

Publicerad 2012-02-29 19:27:15

vackra jävel :D

Postat av: toppe

Publicerad 2012-03-15 23:24:52

bossit me uuutslääta hår :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv