Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Söndag

Publicerad 2012-02-26 16:46:02 i Vardag,


När jag steg upp imorse hoppade jag i kläderna och for iväg till Dammbrunnen. Visdomstanden har spökat de senaste dagarna (jag såg ut som en hamster när jag vaknade igår, av min högerkind att döma) så jag tyckte det var dags för att tandläkarbesök. Akuten är tydligen jävligt full om söndagarna. När jag suttit i 1½ timme och de kallat in två patienter fick jag nog. Det var fortfarande tio pers före mig i kön. Så jag lämnade kölappen och gick därifrån. Slängde in två burana och for och våldgästade herr Frank och herr Seppelin som nyss vaknat som nyligen vaknat hemma hos den förstnämnda.

På eftermiddagen for vi två bilar ut till Jannes Saloon på kaffe. Ack så vackert väder det var! Jag känner vår i luften idag, och det är ju inte fy skam det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv