Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Måndag

Publicerad 2012-08-27 20:47:13 i Frisörrelaterat,

Måndag innebär skoldag. Idag gick vi igenom nya INOA och nya Hi Richesse och Richesse de Diacolor. Vi fick också lära oss några nya slingtekniker och fick sedan öva detta parvis på dockhuvuden. Riktigt skoj! Jag och Linda hade ett trevligt projekt pågång med lite förblekta slingor, lite lila, lite candy blond och sånt. Vi blev inte helt färdiga idag, men jag tänkte jag kunde visa er resultatet imorgon.
 
Jag vaknade lite på fel sida idag, så mitt humör var inte riktigt på topp. Och sen när jag alltid får huvudvärk (av okänd anledning) på eftermiddagarna i skolan, så blir jag ännu mer bitter. Jag hävde nog ur mig ett och annat svärord idag, så jag lär nog hamna i helvetet hur jag än bär mig åt. Sen att köra hem i värsta rusningstrafiken när hela världen känns som en karusell och man är på gränsen att se smågubbar känns inte särskilt tryggt.
 
Ramlade ihop på soffan så fort jag kom hem. Sov, och sov, och sov och sov.. Jag är slut som människa idag. Jag har haft två(!!!!!!) lediga dagar de senaste 3,5 veckorna. Resten av dagarna har jag spenderat i skolan eller på jobbet. Det känns kan jag säga, överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv