Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Onsdagen

Publicerad 2012-04-25 23:20:19 i Vardag,

  • Var tvungen att dubbelkolla vad det var för dag idag när jag skrev rubriken.
  • Sparkade igång balkonghäng-säsongen imorse. Fy faaan så skönt!
  • Duschade, sminkade mig och for sen till stan för att fixa nya passfoton.
  • "Håret bakom axlarna, och absolut inte över ögonbrynen. Helst bakom öronen", sa tanten som skulle fota mig. "No way in hell", sa jag då.. Inte! Only in my head..
  • Jag hade alltså INTE håret bakom öronen, jag ville inte se ut som på mitt 3-årsfoto.
  • "Motherfucking passfoton from hell", tänkte jag när bilderna kom ut ur maskinen.
  • Motvilligt körde jag iväg till polisstationen med mina (inte så) vackra passfoton..
  • Överlämnade foton, fingeravtryck och en underskrift åt bättre behövande (polisen?)
  • Tanten bakom disken hade velat lägga sig ner och asgarva åt mitt nytagna passfoto.. Tror jag bestämt!  Det hade åtminståne jag velat göra om jag var hon.
  • Körde till bibban i Smedsby för att gå mellan bokhyllorna.. Det lugnar mig!
  • Besviken for jag från bibban, utan en endaste lånad bok. Allt bra var utlånat.
  • Konstaterade att jag inte ser lika tjock ut på mina nya passfoton som på körkortet.
  • Jag lyckades hugga hål i min egen tumme, med min egen nagel. Duktigt Sara!
  • Vinglade omkring på Clas Ohlson utan att ha något egentligt ärende, ren idioti!
  • Tog förnuftet till fånga och körde hem.
  • Tillverkade en smoothie.
  • Slösurfade i x antal timmar, sen drog jag på mig jumppaskorna och for ut en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv