Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Från nya H&M

Publicerad 2011-09-30 07:03:00 i Införskaffat,

Hej här har ni mig! Jag har gått och blivit pannbands-frälst (pannband är så jävla fult ord,

det för alla mina tankar till 90-talet, snälla kom på något annat!) Så det blev givetvis ett

nytt från H&M igår. I en vacker brun nyans! (Så nu har jag ett vitt, ett brunt och ett svart)

 

Torg-vantar i samma färg.

 

Och så fann jag en roströd (♥) halsduk som också fick följa med hem. Arne fick man inte

på köpet. Henne äger jag från förut, min lilla ögonsten!

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2011-09-30 15:18:42

E Arne en han lr hon? Ja tänkt då du kalla den för "henne" men har ett pojknamn? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv