Sara Möller

Kontakt: [email protected]

NEW IN

Publicerad 2011-11-29 20:45:31 i Införskaffat,

Tänkte visa fynden jag gjorde i Umeå.

 


 

Världens bästa bästa bästa skor från Bikbok! Om ni tycker att de ser bekanta ut kan ni

kika här! Yep, ett nytt par. Höll på att få grym ångest när jag tittade på de gamla, de

har blivit så mycket använda att de snart inte passar någon annanstans än i soptunnan.

 

Kuvertväska från monki. Fanns så galet mycket trevliga färger men jag föll tillsist för

denna orangea/brun-aktiga. Den har redan använts flitigt! (I verkligheten är den mera

åt det orangea hållet)

 

Äntligen ett par fodrade kilklackar! CHECK

 

Trippade in till Make Up Store och köpte mig ett fodral till mina sminkpenslar (som fått bo

i sina rör sen i mars, stackare)! Fodralet kostade ju visserligen en hel del, men om det är

meningen att penslarna skall hålla i minst 10 år så får man nog se till att förvara dem

ordentligt också :) Typ såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv