Sara Möller

Kontakt: [email protected]

MAKE UP STORE

Publicerad 2011-03-10 15:10:30 i Frisörrelaterat,


Idag hade vi fyra lektioner klippning, lite gradering och ökade längder klippte vi. Och sen de fyra sista lektioner hade vi stil- och formlära. Då delades det ut sminkpenslar från make up store. Materiell lycka!! ♥ Jag har inte fingrar och tår så det räcker till att räkna hur många gånger jag stått inne på kicks och fingrat på några av dessa sminkpenslar, men sen bangat ur pga priset. Och nu har jag allihop! :D Tjohej! Det var som julafton (om man bortset från att det kommer komma en räkning i slutet av nästa månad, dock billigare än om jag hade stegat in till kicks och plockat med mig allihopa). Åh, det är så mycket roligare att sminka om man har ordentliga redskap!

Kommentarer

Postat av: joanna

Publicerad 2011-03-10 16:42:45

NU BLEV JAG AVIS!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv