Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Bad day

Publicerad 2011-03-31 20:42:11 i Vardag,

Det är verkligen inte min dag idag kan jag meddela.. Var täppt i näsan när jag vaknade, och efter det gick allt bara utför.. Kläderna var fula, sminket var fult och håret var fult, och likaså humöret. Sen hade jag svårt att fokusera på klippningen vi gjorde idag, så det blev långt här å kort där. Höll på att explodera av ilska, ville bara lägga mig på golvet och grina. Men fia hjälpte!

Givetvis var jag ju tvungen att klippa mig i fingret också, fast jag lyckats att inte göra det under hela utbildningen hittills. När jag slapp hem för dagen och blir upphämtad av pappa så det första han säger är att han har spytt och haft sig de senaste två timmarna. Halleluja tänkte jag, sen andades jag inte på hela bilresan hem.. Typ! Har inte haft spysjuka på fleeera år *peppar peppar*, och vill inte ha det nu heller.

På tal om peppar så sa Alexander att man skulle svälja 10 st vitpepparkorn för att slippa magsjuka. Sprang till kryddskåpet för att se om där fanns någon vitpeppar, men icke, jag trodde hoppet var ute, men sen sa mor min att det fanns i en liten burk på översta hyllan. Dock var pepparn ungefär lika gammal som mig (utan att överdriva), men det kan ju inte skada tänkte jag och sköljde ner 10 korn med lite mjölk. Vi hoppas på det bästa!

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2011-04-01 07:31:07

Tro mej, man får magsjuka iaf!!! Åt vitpepparkorn som en dåre då alla va sjuk här...e sluta som di iaf!! Om du blir sjuk, så blir du sjuk!! Acceptera och gå vidare!!! Lycka till!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv