Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Bröllop 25.6-11

Publicerad 2011-06-29 22:18:42 i Vardag,

Midsommardagen vare här. Vid 12-tiden på dagen brummade vi iväg från Replot med PURMO som destination. Ann-Britt och min morbror Ove gifte sig dagen till ära. Jag fullkomligt älskar bröllop. Allt är så fint, och så blir jag sådär töntigt blödig och börjar gråta åt fina tal och all kärlek som susar omkring i luften. Trots lite regn och åska så var dagen alldeles finfin! Och kolla klänningen förresten, hur underbar är inte den??!

Bröllopsfesten slutade inte förrän sent på natten. Sista bilden knäppte jag dock redan 22-tiden.. Så tyvärr har jag inga bilder från när vi drack några glas för mycket och dansade tills fötterna inte orkade mer.














All lycka i världen åt brudparet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv