Sara Möller

Kontakt: [email protected]

En lördag

Publicerad 2011-07-31 20:37:56 i Vardag,

Igår jobbade jag 15-20:30. For snabbt hem och fixade till mig lite och bytte kläder och brummade in till stan. Satt i hovrättsparken med pojkarna och drack vin innan det bar av till fontana kring 12-tiden. Massor med känt folk! Kvällen bestod av häng på fontana-terassen, varvat med lite dans. Med andra ord; en mycket lyckad kväll!!

 

Noa och Nicke..

 

.. igen! :D

 

Folk

 

Hanna och Sandra

 

Folk

 

Knip

 

När krogen stängde blev fick vi den briljanta idéen att gå till stranden för att bada. Här

har vi några av natt-/nakenbadarna efter den uppfriskande simturen :D

 

Jag var tydligen väldigt lycklig med klackarna i handen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv