Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Bättre sent än aldrig

Publicerad 2011-01-03 17:21:02 i Sarainfo,

Dag 22 – Det här upprör mig.
Jag vill skriva om allt som upprör mig, men för att hålla inlägget kort och läsbart så tar vi det i korthet. Detta gör Sara upprörd: orättvisor, falskhet, våld.


Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
När allting är bara skit och jobbigt och jag vill gräva ner mig själv på bakgården tills allt är glömt så brukar jag tänka som så, att runtom mig har jag människor som bryr sig, som vill mig väl och som jag älskar över allt annat. De mår bra, och jag mår bra.



Dag 24 – Det här gör mig ledsen.
När jag vet att det finns något inte är som det ska, och jag inget kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv