Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Hej!

Publicerad 2011-02-28 16:56:23 i Vardag,

Sportlov var det här! Egentligen var det tänkt (sedan en tid tillbaka) att jag skulle åka över till SWE över lovet och hälsa på två av mina bästa vänner, dea och fanny, som bor där. Men ni vet hur det är när pengarna inte räcker till.. Jag uppfyller verkligen kraven som FATTIG STUDERANDE. Big time!

Det är ingen glad dag idag. Men nu tänker jag fly från verkligheten en stund och titta på desperate housewives.. Jag återkommer!

Kommentarer

Postat av: dea

Publicerad 2011-02-28 19:03:20

Älskling! Snart kommer jaaaaaaag <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv