Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Less

Publicerad 2011-08-29 20:03:54 i Vardag,

Varning för depp-inlägg.. -__-

Som om inte allt var så jävla apjobbigt från förr.. Jag känner mig ensammast i världen nu! Har en enorm klump i min mage och jag har ingen aning om vart jag skall ta vägen. Sommaren har varit så fin, för man har haft alla nära och kära runt sig. Men nu har syster Lina åkt till Åbo, Julia har flyttat till Åbo, syster Elin har flyttat till Jakobstad, Fanny har åkt tillbaka till Sverige och Dea åker imorgon. Jag vill bara packa ner mig i Deas väska och åka med.

Jag är ju givetvis inte ensam kvar här i Vasa, har många fina här. Men jag känner att alltför många är borta.. Det känns inge vidare!

Dea har varit här ikväll, men hon for för en liten stund sedan.. Jag HATAR att säga hejdå. Visserligen vet jag att hon snart kommer komma hem igen, men det är inte lätt att hålla tillbaka gråten ändå..

Kommentarer

Postat av: dea

Publicerad 2011-08-30 11:53:15

<3

Postat av: lillalex

Publicerad 2011-08-30 13:12:46

det löser sig, de gör de alltid

Postat av: lina

Publicerad 2011-09-07 16:21:44

du vet de e fritt fram att hoppa på tåget till åbo precis närsomhelst! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv