Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Viktiga saker jag lärt mig genom att lyssna på X3M idag:

Publicerad 2010-09-30 19:30:41 i Vardag,

  • Världens näst största hambugarkedja Burger King kommer till Finland, och det gör även Hooters. "Delightfully tacky, yet unrefined". Undrar om servitriserna på Hooters kommer gå klädda i lysande orangea hotpants och vit tanktop här också?
  • Nästa sommar kommer det hållas en endags rockfestival vid namn Rocklandia på Vasklot (@Wasalandia). Det är en familjefestival och kommer således anpassas därefter. Det skall finnas något för alla i familjen.
  • Fasanerna är inte en naturlig del av naturen i Finland. De blev utplanterade i oktober år 1901 av ingen mindre än Karl Fazer.
  • Dejtar man en kille får man inte klämma honom mellan benen förrän efter en månad, alternativt när man är hem hos honom, eller ni är hemma hos dig. Och det är strängt förbjudet att göra detta på krogen, för det anses som vulgärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv