Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Perfektion kom i en liten skolåda

Publicerad 2010-11-03 20:18:36 i Införskaffat,


Här är skorna som jag pratat så mycket om. Fanny haffade dessa på Scorett när de öppnade i Umeå förra måndagen. Något över 500 kr betalade jag för dem. Så värt! De är stl 36 och sitter som perfekt, de är helt enkelt guds gåva till mig. Bilden är dock lite missvisande. Klacken är något högre i verkligheten. Men jaja, vi som  brukar köpa skor via nätet vet att alla skor är snyggare i verkligheten!

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2010-11-04 19:21:48

hur många par skor har du egentligen? sätt upp en bild på allihopa?! :)

Postat av: maria

Publicerad 2010-11-04 20:54:00

o du som älskar skor som jag, kolla in den här webshopen http://www.modcloth.com/store/ModCloth/Womens/Shoes sååå söta skor!

Postat av: sophia

Publicerad 2010-11-05 10:52:11

ÅH <3

Postat av: Anna

Publicerad 2010-11-06 12:52:24

Åh guuud va snygga!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv