Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Härliga tider!

Publicerad 2010-03-31 21:29:35 i Införskaffat,

Körde nervöst till skolan idag för att kolla mina resultat från skivningarna. Matte gick tydligen asbra, med tanke på att jag var förberedd på underkänt. Hela 30 poäng hade jag samlat ihop, vilket betyder att om jag har tur (läs: snäll bedömningsskala) kan mitt vitsord hamna på Magna cum laude approbatur (M). Härligt! Finska gick ganska åt helskotta, som jag också var medveten om (jag valde det som extra-ämne eftersom mina kunskaper än näst intill obefintliga).. Som tur blir jag student även ifall jag blir underkänd i finskan. Summan av kardemumman; jag kommer få studentmössan på huvudet 5.6.. Halleluja, fy fan så bra! :'D

Jag kände för att belöna mig själv och jag har ju en del kvar av presentkortet till H&M som jag fick av Andreas i julklapp. Så jag och lillsyster Elin for till stan, och jag köpte ett par vita tygskor från H&M för att jag varit sååå flitig med pluggandet ; )

Något som oroar mej dock är att jag börjat kunna ha storlek 35 på en del skor. På mitt förra par vita tygskor från H&M hade jag 36. Det irriterar mig något..

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-03-31 22:07:23

ja har samma me skostorleken..mina fötter blir bara mindre o midre. Kanske nå genetiskt fel ? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv