Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Winnerbäck i all ära!

Publicerad 2010-06-30 00:31:58 i Tv, Böcker, Film & Musik,

Jag ligger i min säng och lyssnar på min Weirdo-playlist.
LYSSNA! Hur fint som helst, visst?
För Thåström, Kent och Melissa Horn hjälper mot allt, så som bara dom kan!
Och för att inte tala om Lars Winnerbäck, han är minsann en vis man.
Han sjunger fint om tvivel, kärlek, livet och andra viktiga saker och ting.
FAN, Lasse! You're the king!
"Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg", sjunger han.
Jag tycker att stegen är alldeles för svåra, men man får helt enkelt göra det bästa man kan.

Tänk att nu är det natt igen. Tack och lov!
Ähh, nöög slutar jag. Ja gaar å boschtar tändren, sedan gaar ja å sov.
Så skulle det sagts på äkta replotdialekt. Pusspuss på er, nu blir det sängen direkt!


Ni kan ju lyssna lite på Lasse och Miss Li om ni inte kan sova. Det är en härlig låt, det kan jag lova!

Kommentarer

Postat av: Isa

Publicerad 2010-06-30 08:58:26

Diggar dina riminlägg, hårt! :D

Postat av: RASA

Publicerad 2010-06-30 23:35:46

Hahah, tack isa ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv