Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Var rädd om livet!

Publicerad 2010-07-29 22:52:13 i Vardag,

Idag var jag två sekunder ifrån att förlora min enda lillasyster. Tanken skrämmer mig en aning. Hon och hennes pojkvän körde vespa och så BOOM krockade de med en lastbil, EN LASTBIL! Väldigt tur i oturen var att de klarade sig fint, med bara några skråmor här och där. Jag har inte sett henne idag, men jag hoppas hon mår bra. Trafiken är farlig!

Det är sjukligt hur snabbt ens liv kan vara över. Var rädd om er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv