Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Jeppisdagan 2010

Publicerad 2010-07-30 00:55:56 i Resor & Äventyr,

Fredag

Fanny i bilen, riktigt på G. Och givetvis med stereon i famnen, eftersom Deas bilstereo.. suger!

 

Sebbe, deas lillebror, var också med.

 

Dea agerade chaufför.

 

Vi kom fram till Camping Svanen tillslut. Här är dea och muotio

 

Fanny in the sunshine

 

Folk

 

Nicke, mäff, jocki och anders

 

Joko, jonathan och bobbin

 

Folk! Dea ser smått lycklig ut

 

Fanny och dea hade med varsin skumpaflaska. Fannys skumpa var tydligen "easy drinking"

 

Folket

 

Vi fixade oss lite innan vi åkte iväg in till stan.. Eller ja, en del låg ju på golvet och tramsade sig.

Sen tog jag inga bilder i stan, men efter ett par timmar bar det av tillbaka till stugan. Det var

så kallt att stå utomhus.

 

 

 

Sen kom Alex på besök

 

Någongång efter detta och en hel timmes gräl om ditt och datt mellan ett par av

de inneboendena i vår stuga blev det sängdags

Kommentarer

Postat av: Nicke

Publicerad 2010-08-05 22:22:14

haha! otroligt fin dans

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv