Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Allvarliga funderingar

Publicerad 2010-02-26 17:04:24 i Vardag,

När jag vaknade upp imorse började jag dagen med att nysa oavbrutet i åtminståne 15 minuter.. Min näsa rinner och mina ögon är röda och kliar.. Jag är 100% säker på att detta är an allergisk reaktion. Det är ett faktum att jag är allergisk mot mina matteböcker. Så synd..

När mars är slut är också studentskrivningarna slut. Jag är i desperat behov av ett jobb. Ringde på två jobb idag, på etta stället svarade de inte ens och på det andra stället så hade de redan fått in så många ansökningar att de inte tar emot fler. Jag höll på att få damp, ville skrika "Men JÄVLAR, ta mig istället! Jag är mycket bättre än alla andra". Men jag har en svag känsla av att det inte funkar så : ( Så istället sa jag med min allra vänligaste röst "Okej det var ju synd, men tack ändå" och så lag jag på luren. Arg sara! Jag har blivit helt sjukligt bra på att låtsas vara på bra humör när jag inte egentligen är det. Det är sådant man är tvungen att lära sig om man jobbar med kundbetjäning.

Ibland önskar jag att det skulle vara så, som min mamma säger att det INTE är (dvs. att jobben skulle komma flygandes på mig). Har jag inget annat val får jag väl börja baka kakor och sälja dem till överpris utanför minimani.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv