Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Nördprat

Publicerad 2010-12-30 23:10:28 i Vardag,

Både bloggandet och bloggläsandet har satts lite åt sidan de senaste veckorna.  Jag har helt enkelt inte haft tid. Nörd-jag som annars följer cirkus 80 bloggar dagligen känner mig lite efter.. Har bara läst bekantas bloggar och det jag hunnit skumma igenom på bloglovin.

Ack och ve, så mycket man kan missa under en så kort tid. Kissie får ytterdörren spraymålad och dränkt i grisblod, Isabelle byter hårfärg till brunt och sedan hinner hon dessutom byta tillbaka till blondt (utan att jag vet ordet av det), både Kissies och Dessies blogg innehåller virus, Amir lovar dyrt och heligt att dra igång bantningen på allvar efter nyår, icke skönsjungande Hugo Rosas blir kontaktad av skivbolag och Anna Hibbs blir åtalad för knarkinnehav och riskerar fängelse.


... Oh god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv