Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Hej lördag!

Publicerad 2010-08-28 14:19:32 i Vardag,

Om sisådär en timme skall jag börja dra mig mot jobbet såhär villaavslutningen till ära. Jag har inget emot det, eftersom ingen verkar ha några skojiga planer för kvällen. Då man kan lika gärna jobba och tjäna lite extra cash!

Igår var jag hem till Janine. Det bjöds på kaffe (limsa) och tårta eftersom Janine fyllt hela 19 år. Vi tänkte ta en krogrunda, men vi hade på känn att det var rätt lite folk ute. Så vi (jag, Janine, Christine och Joanna) satte oss i bilen med Joanna bakom ratten. Det var ingen kö till fontana, och ingen kö till ollis. Så vi snurrade ett par varv innan vi bestämde oss för att äta hamburgare. Och efter det var kvällen slut! Skönt med en lugn kväll : )

Ha en kick-ass villaavslutning

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv