Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Tisdag?

Publicerad 2010-04-27 20:09:08 i Vardag,

Är det ens tisdag idag? Jag har ingen koll längre, herregud! Anyway, börjar så småningom må bättre. Idag vaknade jag med undertemp (35,5), och nu står termometern stadigt på 37, och jag är relativt pigg. Så snart är jag fit for fight igen :D

Man kanske borde börja packa snart, jag har tre punkter på min packningslista. Tror ni jag behöver något annat än:
  1. Bikini
  2. Pengar
  3. Klackar?
Nä, alltså jag är sjukt dålig på att packa.. Brukar dra med mig halva garderoben när jag drar iväg till Andreas. Så himla onödigt. Och NU måste jag ju välja med omsorg, eftersom bagaget inte får väga mer än 20 kg. Hur skall nu detta lyckas? Har åtminståne 13 par skor jag skulle vilja ha med, det GÅR väl att mimimera antalet till 10.. Men redan dom tillsammans väger väl ca 682435 kg. Aja, får se hur det går. Fast det är värt att nämnas att jag en gång faktiskt packat ner kläder för en hel vecka i denna lilla skokartong. Åkte till Tyskland med papi. Ja, ni ser ju själva! Dock var krävdes det mer tankeverksamhet än när det kommer till kärnfysik. Fick noggrant göra upp outfits, dag för dag! Och jag lyckades..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv