Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Torsdagsbravader

Publicerad 2009-10-29 21:25:08 i Vardag,

Det har nog inte varit min dag idag. Var nära till gråt ett flertal gånger under dagen, men har nog ingen vettigare förklaring än att jag vaknat upp på fel sida imorse. Jag hade bilteori efter skolan, vilket betyder låååång dag. Men som grädden på moset så har papi farit iväg till Tyskland och mami slutade först kl halv 9, så jag slapp inte hem på något vänster. Jag löste problemet med att ta bussen in till stan, möta upp Alex och gå hem till honom. Vi satt mest och fnissade åt youtubeklipp och drack mjölk.

I varje fall så är jag hemma nu, i egen säng, invirad i eget duntäcke. Hilmakissen ligger brevid mig och spinner högt.. Det känns tryggt!

Jag märkte just en sak som jag fann ytterst underhållande. Jag hade fått en facebook-inbjudan och höll på att dö av garv. Måste bara påpeka att jag stigit in i denna byggnad endast ett fåtal gånger, och alla gånger mot min vilja. Det har helt enkelt varit för kallt utomhus, jag hade liksom inget val.. Så nej! Jag saknar nog inte Karperö grillin. Men tycker synd om dem som brukar gå dit på julafton och beställa en portion pommer frites. Pooor you!

FRÅGETECKEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv