Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Första advent

Publicerad 2009-11-29 19:58:08 i Vardag,

Julmys och sådant. Jag gillar! Mami har slängt upp julen i köket, jag tycker det är så mysigt. Sen så ni vet är det obligatoriskt med choklad-kalender som man öppnar en lucka på varje dag samt att titta på julkalendern som sänds på tv. Min papi tycks inte har förstått vad traditioner är. Pappa, jag kommer ha chokladkalender när jag är 78 år. Inte för att jag vill ha chokladen, utan för att jag vill ha julstämmning ^^

Detta tycker jag är så himmlans fint. (<-- Klick!)

Jag fick en lilla juls-present av min mami. Men när jag skulle fota den märkte jag att min kamera blivit suddig.. Och det är aningen skumt, eftersom den legat orörd i 3 dagar.. Hmfr.. Ni kan ju jämföra HÄR! Det är fan helt knäppt. Den högra bilden är tagen idag, och den till vänster för ca en månad sedan.

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2009-11-30 09:32:32

har MAMMA slängt upp julen i köke?!!!!! He e faktist jag som ha smätta upp gardinerna , och julstjärnon , OCH JULGRANEN! >: (

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv