Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Smoothie

Publicerad 2009-03-30 21:52:33 i Vardag,

Hej alla barn!  Jobbig dag idag alltså. Det bar av till jobbet direkt efter skolan.. Vet inte om jag vill påstå att jag har ett KRÄVANDE jobb, eller jag vet inte. Lågstadiebarn är ganska.. hm.. av egen sort! Och för övrigt så har jag suttit och studerat Finlands historia sedan klockan 19 (prov på onsdag), duschat, fönat håret och lagat en smoothie. Det kittlas i hela ansiktet, mitt huvud är tungt som en sten om näsan är igentäppt ---> Inge trevligt alls! Jag har inte varit fullständigt frisk sedan före sportlovet.. Alltså mer än 5 veckor sedan. Det är skandal! Men tydligen är det så att "jag bara är sån", enligt Yrsa... ELLER, så har jag världens sämsta immunförsvar, enligt mej själv.



EDIT: När jag stod och lagade typ världens nyttigaste mellanmål kommer pappa
och fnissar och säger "ni e noo na gottaproppor".
HAHA, säger han som åt pizza igår OCH idag. Fast sen var han inte medveten
om att min smoothie enbart innehåller naturell yoghurt och jordgubbbar :D

Kommentarer

Postat av: Alina

Publicerad 2009-03-31 13:04:44

Vad gott det ser ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv