Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Jobb(igt)

Publicerad 2009-07-30 17:28:12 i Vardag,

Har jobbat 11-17 idag + 45 minuter extra pga av kaos, och nu är jag hemma. Jag har haft dödslängtan hela dagen. Har minsann aldrig varit så lättad över att få cykla hem från jobbet som jag var idag. Dagen blev ju inte direkt bättre av att jag vaknade upp med huvudvärk, som inte gick över trots värkmedicinen.

Jag började gråta idag på jobbet också, tror inte jag har gjort det förut. Det hela gick till så att jag skulle föra upp två portioner mat, hade alltså ett fat i varje hand, går upp för trappan från köket, och vad händer? Jo, en geting (värsta fobi näst efter spindlar) sätter sig på min arm. Vad gör man då liksom? Jag var fem före att slänga iväg tallrikarna och döda jäveln. Men jag hindrade mig själv. Men jag började istället gråta, skrika lite, fick panik och blundade tills Nina trampat ihjäl getinghelvetet.

Det har varit varmt, svettigt och stressigt. Höll på att svimma när jag cyklade hem, det blev helt svart för ögonen. Men NU vet ni.. Jag har två dagar ledigt nu! Jag är så lycklig..

Jag gillar verkligen mitt jobb, det är roligt! Älskar nya människor, personalen och arbetsplatsen. Men idag var nog PAIN vill jag påstå.

P.S. Jag har jättemjuka naglar nu efter allt diskande.. Haha, helt sjukt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv