Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Tyskland

Publicerad 2009-02-19 15:48:38 i Vardag,

Pappa for till Tyskland igår, fick jag veta.. Han kommer och går hela tiden så jag har ingen aning om var far min håller hus.. En gång när han kom hem med en ny husbil blev jag lite förvånad, trodde typ att han varit på jobb i lappland eller nått ditåt som han brukar.. Aja, Tyskland! JAG VILL DIT IGEN! Det är fint, och tyska är fulfint. Förresten så har jag valt kurs 1 i tyska i skolan inför 3an, det trodde jag inte om mej själv. :D

I slutet av april/början av maj så åker vi ju på klassresa till Polen, kalaskul! Då skall vi köre genom Tyskland också. Och stanna ett par timmar i Berlin. (Är du kvar där ännu då, Lina? Vi behöver en personlig guide som tar oss till Berlins guldgruvor för skor och kläder överlag!!! Annars får du bannemej rit en karta...)

Men jo, Tyskland vare, ja! Var ju dit i december med pappa, sjukt bra! Har dock inte lagt upp några bilder därifrån ännu, men jag tittar på dem ofta. Lovar att visa några nååångång : )


EDIT: Det visade sej att deras flyg hade något problem, så de åker först tidigt på morgonen imorgon.. Dom fick tydligen inte tillbaka sitt bagage eftersom "de redan checkat in..  Stackare, vad arg man skulle bli! Meen .. Ha det bra Fanny!!! <3

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-02-19 17:46:54

FÅR NI FRITID? :o vi fick bara far på en jävla bussrundtur vi.. borda no va kvar , har för mej att ja far hem 8 el 9 maj typ.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv