Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Skor

Publicerad 2009-08-04 22:17:07 i Införskaffat,

For med mina tre flickor Jessica, Fanny och Dea på pizzabio idag. Pizzan var förövrigt en riktig besvikelse, och filmen var ju.. Haha, finner inga ord :') Mellan pizza och bio så hann vi in en sväng på citari. Medans Dea hade beslutsångest för vilka storlek hon skulle köpa på ett par skor så fann jag ett par tygskor på barnavdelningen. Och eftersom mina nuvarande vita tygskor börjar sjunga på sista versen så köpte jag dessa.. För 9,95€ : ) Men sedan när har jag börjat ha 35 i skostorlek? Haha!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-05 16:07:45

jag behöver lite råd om en sak jag skrivit om i min blogg. Hjälp mig gärna. kram<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv