Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Viktigt

Publicerad 2009-04-23 22:00:28 i Vardag,

  • Vi (jag, fanny, linn och jennifer) "missade" matten idag. Vi hade anmält oss som frivilliga att fixa två omgångar av smögåsar till hela årskursen inför klassresan. Det gick snabbt, så sen satt vi på bänkar i högstadiet och drack päron-trip i hopp om att klockan skulle gå lite fortare.
  • Det var en evil etta som knuffades i matkön idag så att jag fick maletköttsoppa innanför och utanpå hela tröjärmen.. Tack så jävla mycket! Man kan faktiskt be om ursäkt också, men det passade sej tydligen inte.
  • Min finskalärare sa att jag skulle akta mej ute i Europa (Jag är blond).. Jag kanske blir bortrövad och såld. (Jag undrar om man får säga såhär till eleverna? Han gjorde mej inte på gott humör!)

Kommentarer

Postat av: Mamma....

Publicerad 2009-04-23 23:23:17

Nånäää!!!!!....INT blir du bortröva å såld!! Tå får de noo me Mamma att göra.....å he sku int bli na kul för dom....:((...

Postat av: RASA svarar

Publicerad 2009-04-23 23:46:52

hihi ^^ va bra!

dock ska jag nog gör mitt bästa för att jag int ska bli bortrövad eller såld!! : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv