Sara Möller

Kontakt: [email protected]

imorgon, imorgon :D

Publicerad 2008-05-30 22:05:54 i Vardag,

idag har jag varit i stan med min mamma och lillasyster. främst för att fixa det sista tills imorgon, med tanke på att min storasyster, pojkvän och kusin blir studenter : ) vi hann även en sväng till loppis, där jag fann en myströja, "adidas-jacka" och en väska. trevligt : )

har nyss tittar på finalen av Talang2008. och jag är så glad åt vinnaren, Zara. hon är liten, men dock så duktig. : ) jag var 90% säker på att hon skulle vinna, och visst blev det så.

nu sitter jag i vardagsrummet och tittar på Ondskan. har sett den ett antal gånger, men den är verkligen bra!!



kan inte fatta att det är avslutning i skolan redan imorgon, allt har gått nå snabbt, snart blir jag andra klassist.. snart har jag förhoppningsvis även presterat till mej den vita mössan. lite rädd för stundentskrivningar, prov osv..

på tal om prov så skrev jag idag mitt första prov med vitsordet FYRA, alltså underkänt. på 10 år i skolan har jag aldrig varit underkänd, men idag hände det.. dock med 0.5 poängs för lite, DET STÖR MEJ LITEEE!! i höst får jag tenta om kursprovet. om jag inte klarar det då är jag tvungen att gå om kursen, det tror jag inte händer. godkänt andra gången skall jag nog lyckas med : )




Kommentarer

Postat av: Lollo

Publicerad 2008-06-03 14:07:09

vad roligt att hon vann! hon sjöng så bra!

Postat av: Regine

Publicerad 2008-06-04 21:44:32

Hei, håper du får ein fin kveld :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv