Sara Möller

Kontakt: [email protected]

hemma idag

Publicerad 2008-05-29 12:34:40 i Vardag,

..igen!! börjar bli lite bättre, men hostan håller i sej fortfarande.. febern har jag dock inte kollat. imorse vaknade jag klockan 12, ganska skönt.. mindre skönt var det när jag upptäckte att jag har hostat så mycket att jag har träningsvärk i magen.. brutalt!  och idag skall jag ägna mer än halva min dag åt provläsande.. hur trevligt låter inte det?

förresten så blir det vackert väder på lördag(skolavslutning) också. vad lycklig jag blir ^^ de hade lovat upp mot 25 grader.. inte illa!

det är fint väder nu också, 14 grader. dock blåder det lite, därav lite kyligt.

jag tror jag skall återgå till mitt provläsande nu..

Kommentarer

Postat av: JOSEFIN

Publicerad 2008-05-29 16:01:38

ha en bra dag!

Postat av: Matilda

Publicerad 2008-05-29 17:59:42

Här är det supervarmt! =D runt 24 grader =)

Postat av: Matilda svarar

Publicerad 2008-05-29 18:11:55

Sv: hihi, jaa det är lite lyx det! =D och tack så mycket! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv