Sara Möller

Kontakt: [email protected]

vårsolen

Publicerad 2008-03-28 18:38:35 i Vardag,

fastän det snöat som tusan nu i ett par dygn så tittade vårsolen fram idag, och den värmde faktiskt en aning.. snön smalt en aning också.. nog kommer sommarn hit också ska ni se : )
image320


var till stan idag efter skolan, köpte hårskum(det förra försvann av någon oförklarlig anledning) samt ytterligare ett par solglasögon : ) man kan ju trots allt inte ha för många..

idag skrev jag min arbetsansökan.. skönt att ha det gjort : )

mamma och pappa tog husbilen och stack till Kalliojärvi.. nu är jag och Elin ensam hemma.. hoppas alex kommer hit imorgon ^^ men idag är han i Tammerfors.. så idag är jag hemma och lyssnar på Timo Räisänen - Fear no darkness promised child.. eftersom låten får mej att tänka på när jag nyss blivit tillsammans med Alex.. när allt var olidligt spännande och flummit :'D haha! skönt..



trevlig fredakväll mina vänner : )
PUSS!

Kommentarer

Postat av: victoriaa

Publicerad 2008-03-28 20:21:02

kolla in min blogg och fråga en fråga i min frågestund :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv