Sara Möller

Kontakt: [email protected]

FASHION AGAINST AIDS!

Publicerad 2008-01-31 11:49:12 i Vardag,

image192
idag börjar H&M's kampanj Fashion Against Aids. Ett antal utvalda artister har designat minst ett klädesplagg som nu fr.o.m idag finns att köpas. 25% av förtjänsten går, via DAA och YouthAIDS®, till att öka medvetandet om HIV/AIDS och till att förebygga dess spridning över hela världen

www.hm.com hittar man mer information om FAA och även plaggen som säljs!


" Var femtonde sekund smittas någon mellan 15 och 24 år av AIDS "

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-01-31 14:30:04

det är verkligen superbra, go fashion against aids!

Postat av: Impeel

Publicerad 2008-01-31 14:47:22

Spana in vår blogg och läs om vår nya uppfinning som kommer att förenkla livet för alla modemedvetna!

Postat av: Kim

Publicerad 2008-02-01 14:08:05

Dom kläderna är jättesnygga! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv