Sara Möller

Kontakt: [email protected]

a goodbye in the middle of the night

Publicerad 2008-08-29 11:28:12 i Vardag,

steg upp 5 imorse för att säga hejdå åt mamma, pappa och storasyster. kommer inte att se storasyster Lina förrän till jul.. det är lääänge, jag har ju tillåme hunnit fylla 17 år då och det har hunnit bli vinter.. : | tänk om hon växer 19½ cm och färgar håret blont, så jag kanske inte känner igen henne .. : / omg omg!

LINA, skaffa en blogg!!!



jaja, gick tillbaka till sängen.. kunde inte sova. somnade först runt 6-tiden..


Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-08-30 16:49:33

Usch va ja kommer att sakn hon!

Postat av: Lina

Publicerad 2008-09-01 12:03:07

Ja ska skaff en blogg sofort ja har nete, tar 4 vekor ennu ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv