Sara Möller

Kontakt: [email protected]

HEJ PÅ ER! (det här orkar du inte läsa, men jag skriver ändå)

Publicerad 2008-04-24 22:25:19 i Vardag,

har inte varit vid datorn idag, vilket i sin tur resulterade NOLL inlägg : ) istället drog jag till stan efter skolan, skulle bara helt själv. köpa tuggummi och två mandariner. men istället hängde jag på med dea och jessi. först gjorde vi ett besök till H&M, som gick på 1½ timme.. (hur lyckades vi?) köpte ett par röda tygskor, samt en randig topp från H&M young. vi traskade runt hela vår stads centrum i alla butiker, haha typ :D vi gick bl.a till cipcap och kollade på skor, slutade med att jag kom ut därifrån med typ världens sötaste svarta lack-pumps för ynka 17 euro. (äkta kärlek!). av någon oförklarlig anledning blir det ALLTID såhär när jag skall till stan, har inte ofta tänkt köpa något men kommer hem med en hel del sist och slutligen. nå i alla fall så besökte vi halpa-halli eftersom jessi ville ha ett par leggings. men vad hittar jag där om inte ett par svarta skoletter(vilket jag sökt efter läääänge..), var ju tvungen att ta med dom också hem till mej. och 19,90 euro kostade hela det kalaset.. så ett litet kap var det nog : )

jag kom hem 20:30, ont i ryggen eftersom jag släpat på jymppaväskan genom hela staden, i FYRA timmar.. uff! men guuud vad skönt det var i stan idag, solen sken och himlen var blååå ^^

bilder på mina inköp hade jag tänkt visa.. men visar antagligen senare, eftersom mitt batteri i kameran gav upp idag när jag kom hem.


imorgon är det fredag mina kära vänner!!
då smäller det (?) .. hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv