Sara Möller

Kontakt: [email protected]

kommer du hit ofta?

Publicerad 2007-09-17 20:52:45 i Vardag,

på torsdag kom alex till mej, det är mysigt.
på fredagen lämnade han hos mej medan jag for till skolan, sen på kvällen for vi till gerby på en "fest", inte mycket till fest när vi kom dit, men blev riktigt roligt efter en stund. min kära vän fanny var lite pling i huvudet efter ett glas suomi-viina och lite andra blandningar, "kvistfritt skaftfack!" x 92305.. haha! och "nu blir det funky daft punk.." ojoj.
lördag blev det samma igen, alltså gerby. nu något mer påverkad jag och lite mera människor, tror jag? (hihi, alex e söt) vi for hem kanske 2-tiden skulle jag tro. åhej!
söndag blev en dag i soffan, men det är mysigt det också. livet enligt rosa.. weey!
idag har jag (tyvärr) varit i skolan, skulle helst av allt stannat hemma i min säng med min söta alexander till vänster om mej.. krrr. eh nej, jag for till skolan, hade textförståelse i engelska, var led moddetimmen samt lärarn, tänkte skjuta min mattelärare och somnade på musiktimmen. "underbar" dag.. hann bara hem och byta kläder innan jag skulle iväg pånytt, till karperö för att lära lågstadiebarnen att dansa hiphop. det gick som det gick, ganska bra nog men jag var så förbannat trött i huvudet.
nu har jag en en bok att recensera, oändligt med matteuppgiften att räkna och en materialbaserad uppsats att skriva.
väck mej nästa år : )
det rycker i hela mej, vill dansadansadansa.. uppträda. det är roligt!

TALANGJAKT I APRIL(?) 2007

image44
image45
image46


pusspusspusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv