Sara Möller

Kontakt: [email protected]

labbrapport..

Publicerad 2007-10-25 20:38:14 i Vardag,

sitter som bäst och filar på min andra labbrapport i kemi nu .. om förbränning av etanol, strontiumklorid, fotogen, magnesium och glycerol .. (ifall någon är intresserad..) som jag kanske nämt förr är jag inte så värst intresserad av kemi, men med tanke på att jag fick väldigt bra i min föregående labbrapport hoppas jag den andra också går vägen.. hurreey..

igår kom mina söta flickor andrea och fanny hit, vi skulle titta på våra "dräkter" som vi skall ha på oss imorgon, deas var värst (80-tal), vi trodde att det skulle vara det lättaste men ingenting blev som vi ville :D vi hade dea att prova min mammas gamla midje-byxor i alla dess färger; svart, orange, blå osv .. och ett gott skratt fick vi oss minsann, vi sto praktiskt taget dubbelvikta och hade svårt att få in luft, roligt roligt : ) slutade med att hon gick hem med två par strumporbyxor tillhörande mig och skulle hitta något att ha på sig hemifrån.. fick idag veta att det inte heller gick bra, fanny meddelade att hennes mamma hade hittat en rosa tröja av något slag, så det ordnade sej tillslut minsann. hoppas att det blir trevligt imorgon.

       strumpisarna ser ut såhär, de neongula sticker verkligen i ögonen *blind*
image56

ska fortsätta skrivandet av min labbrapport
nu så jag blir klar någongång -_- PUSSHEJ!

sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv