Sara Möller

Kontakt: [email protected]

midsommar

Publicerad 2007-06-21 22:17:47 i Vardag,

image19

Såhär vill jag se ut på midsommar:

- Förklädesklänning, forever21.com
- Diadem, forever21.com
- Solglasögon, forever21.com
- Kuvertväska, forever21.com
- Armband, forever21.com
- Skor, skopunkten.com

GE MIG NÅGON!
iofs har jag sytt en svart klänning
idag av någon slags klänning som legat i garderoben ett bra tag nu,
riktigt nöjd med min klänning. får se sedan vad den matchas
men för roligt.

____________________________________________________


21.6 (idag) - vaknade upp ca 12 idag, telefonen ringde och personen som anlitat mej från Arbetspoolen ringde och gav återbud eftersom hennes etta barn föll på att bli sjuk. Då var jag helt plötsligt sysslolös för dagen så därför satte jag mej ner med mina papper från SYI, jag har iallafall bestämt mej för att ta emot studieplatsen på frisör, ska se om ja trivs där, om inte pyser jag till gymnasiet, sådeså.
hjälpte mamma att städa lite idag också, sen drog hela min familj till Sexsjö med husbilen och fira midsommar, och mej lämnade de hemma med ynka 20? för att överleva heljen, typ. får se hur det går. vilken utmaning! för övrigt har jag sytt en klänning idag (som jag nämnde) av en svart gammal klänning som legat och skräpat i garderoben, jag är ytterst nöjd mej slutresultatet och har bestämt att ha på mej klänningen imorgon.
(hmffr .. datorn tjuter något förbannat nu för tiden. får snacka med pappa om det senare när de kommer hem från den lilla husbilssemestern.)
jag hoppas på en dundertoppensuperüberbra kväll imorgon, bara man firar med rätt människor antar jag att det blir vad man gör det till, iofs blir det väl de ändå, men iallafall.
(nehe, högtalarna till datorn fungerar inte heller, grrrejt!)


HEJDÅ , tack för mig.
sara - busunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv